joi, 2 decembrie 2010

Avon Supershock Gel Liner: Black Shimmer

(In imagine e varianta Lace Edition-cred-,eu am varianta simpla/normala)
   Am tot citit despre acest produs pe diferite bloguri,pana acum cateva zile cand m-am hotarat ca il vreau.Am facut comanda si azi a venit.Am ales nuanta black shimmer.Nu pot sa ii fac un review inca,deoarece l-am testat acum seara inainte sa ma demachiez.
   Prima impresie este pe jumatate buna,pe jumatate mai putin buna.
   Imi place faptul ca varful este foarte fin si abia daca il atingi de piele si linia se traseaza,dar nu imi place ca nu poti face "codite" finute...poate nu am eu experienta in utilizarea lui...vom vedea.
   Cam asta ar fi...voi reveni cu un review dupa ce il folosesc macar o saptamana...deci probabil review-ul acestui produs il voi posta peste 3-4 saptamani.

2 comentarii:

  1. Îl am și eu, și m-am îndrăgostit... adevărul e că nu poți creea linii fine, dar pentru asta e gel eyelinerul normal sau tușul :D
    Poți măcar să faci un scurt review așa ca primă impresie și eventual un swatch... mi se pare că rezistă foarte bine. Și nu e nevoie să-l folosești o săptămână... o zi e suficient cât să îți faci o impresie. Peste 4 săptămâni apare altceva și nu mai interesează pe nimeni creionul ăsta :))

    *kiss*

    RăspundețiȘtergere
  2. Una bucata pensula si iese si codita fina cu el.

    RăspundețiȘtergere