duminică, 12 decembrie 2010

   Azi am fost in mall cu o prietena ca sa nu vegetam cand afara ningea atat de frumos.Parca te obliga vremea sa iesi.Motivul principal a fost ca a trebuit sa iau niste lucruri din Sephora si daca tot am mers,nu ma puteam opri acolo asa ca am trecut si pe la standul Kallos si mi-am cumparat masca placenta in varianta mica (puteti citi aici despre ea),un rimel Maybelline Colossal(nu m-am gandit sa il iau cand era la oferta...),un fixativ Syoss varianta mega strong (chiar daca ninge,parul meu ramane la fel...nu se increteste deloc daca il dau cu fixativul acesta),un lapte demachiant Byphasse (puteti citi informatii despre el aici),o lumanare parfumata (unele dintre voi stiti cat de obsedata sunt de ele) cu aroma de scortisoara si niste decoratiuni pentru Craciun.

Un comentariu:

  1. să le folosești cu plăcere și aștept și review-uri:D Să-mi spui cum ți se pare demachiantul.

    RăspundețiȘtergere