vineri, 26 noiembrie 2010

Castigatoare concurs bannere

   Vreau sa incep prin a multumi fetelor care au participat.Toate bannerele sunt foarte frumoase si m-am bucurat foarte tare ca 2 dintre fete au participat cu mai multe creatii.Totodata vreau sa mentionez ca voi folosi toate bannerele pentru ca imi plac foarte mult.Si sa trec la partea cea mai importanta...castigatoarea este:
CLARRA

Clarra te voi contacta eu pe mail pentru a dicuta despre un produs pe care trebuie sa il alegi pe langa cele care apar in poza concursului,iar Anca Eliza si Diana Andrei va rog sa imi trimiteti adresele voastre pe mail,deoarece vreau sa va trimit si voua o mica atentie.
Multumesc inca o data tuturor!

5 comentarii:

  1. Oh my God!!! Eu am intrat pe blogul tau sa vad ce-ai mai scris, am vazut intai bannerul, si apoi acest post :D
    Multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa mai vorbim pe mail... mi se pare cam mic bannerul asta, cand ma uit acum la el. Oare cat mai merge sa ma lungesc in partea dreapta? Ti l-as mai mari un pic...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca va arata mult mai bine dupa ce voi reusi sa schimb sablonul,dar nu stiu ce are blogspotul...poate isi revine mai tarziu si reusesc ce mi-am propus :):):)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult de tot ... am cam lipsit in ultima vreme ... ma bucur ca ai reusit sa deschizi mailul si bannerul pana la urma :)

    RăspundețiȘtergere