luni, 15 noiembrie 2010

My first TAG

   Ii multumesc Ielei pentru el si il dau mai departe oricui vrea sa il preia(5).
Reguli:
1. Enumera 3 “defecte” fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4. Spune un lucru care iti place si un lucru care-ti displace la persoana care te-a tag-uit.
5. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.


1+3
a.Am pus multe kilograme pe mine in urma unui tratament care continea si cateva vitamine care stimulau pofta de mancare,asta dupa ce am avut grave probleme alimentare si am stat prin spitale,dar sunt totusi fericita ca acum cu dieta pe care o urmez reusesc sa le dau rand pe rand jos.
b.Au inceput sa imi apara putina celulita si vergeturi,ultimele din cauza ca am slabit destul de brusc la inceputul dietei.
c.Mi se rup foarte usor unghiile de la maini si inca nu am gasit un tratament care sa dea rezultate...dar totusi parca de cand iau calciu si magneziu s-au mai intarit.
2+3
a.Degetele de la maini...sunt lungi si subtiri.Persoanele noi cu care fac cunostinta ma intreaba daca sunt pianista si imi complimenteaza degetele.
b.Sunt bine proportionata.Mi-am dat seama de asta doar dupa ce m-am ingrasat,din pacate.
c.Imi plac picioarele mele,care desi acum ca m-am ingrasat se vede ca au fost "lucrate" la viata lor.
4
Nu pot spune despre Iela mare lucru pentru ca nu am avut timp sa o cunosc,dar totusi citesc blogul ei cu drag. 

P.S:Nu uitati de concurs! =] 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu