luni, 15 noiembrie 2010

Concurs Bannere: START

   Dupa cum va anuntam, organizez un concurs de bannere.Cel mai frumos banner va castiga :D:D:D Asta era subinteles,nu?Mda...am o modalitate unica de exprimare :))
   Ok...data limita este 25.11.2010.Bannerul il faceti cum vreti voi :):):) si il trimiteti pe hiden_kalamazoo@yahoo.com
   PREMIUL:
1.Mască purificatoare pentru ten, care îndepărtează excesul de sebum şi impurităţile. Contribuie la revigorarea pielii, conferindu-i un aspect sănătos şi plin de strălucire, hrănindu-l şi hidratându-l în profunzime. Aplic-o pe faţă, relaxează-te timp de 10 minute apoi clăteşte cu apă. 4 x 10 ml
2.Tratament pentru cresterea unghiilor.Complexul de calciu întăreşte şi fortifiază unghiile.Extractele din kiwi şi elemi hrănesc şi îngrijesc.Se masează pe unghii şi cuticule.
3.Cercei din material textil roşu, în formă de floare. Prevăzuţi cu filet. Aprox. 3 cm diametru.
4.Un produs la alegere dintr-o gama pe care o voi pune la dispozitia castigatoarei. 

PS: Rog persoanele interesate sa participe sa lase un comentariu...e suficient sa imi spuneti si doar "vreau sa particip"...multumesc :):):)

8 comentarii:

  1. Vreau sa particip :) zilele astea imi fac timp, promit ;)
    Totusi, mai da si tu niste detalii - vrei sa se armonizeze cu fundalul? Vei pastra fundalul acesta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru un timp voi pastra fundalul :):):) Spuneam ca puteti face bannerele cum vreti voi pt ca in functie de cel care imi place cel mai mult voi schimba si fundalul :):):) Il poti face cum vrei tu :):):):):) imi pare fff bine ca vrei sa participi :):):)

    RăspundețiȘtergere
  3. In cazul asta cred ca o sa fac mai multe, daca nu te superi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai primit mailul meu ieri?

    RăspundețiȘtergere
  5. Da :):):) Ti-am raspuns cu cateva ore in urma la el :):):)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!
    Am trimis si eu un "afis" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau sa particip
    desi nu am mai facut nici un banner pana acum, am incercat ceva :) sper sa iti placa.

    RăspundețiȘtergere