sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Voi organiza un mic concurs

   Ma tot uitam pe diferite bloguri,care aveau bannere care mai de care mai frumoase.Asa am ajuns si pe blogul Adynei care a organizat un concurs pentru a isi alege un banner.Mi s-a parut o idee foarte buna si in cazul meu,deoarece din cate stiu bannerele se fac in photoshop,program care nu imi este prieten...ai putea la fel de bine sa imi pui un text in chineza in fata sau sa ma pui sa lucrez in photoshop.Nu stiu,nu stiu,nu stiu.Asa ca m-am gandit sa organizez si eu un astfel de concurs.Vreau sa imi cer scuze de acum fata de Adyna ca ii copiez ideea si sper din tot sufletul sa nu se supere pe mine.
   Deci...sper sa primesc cat mai multe bannere ca sa am de unde alege.Saptamana care urmeaza voi merge sa aleg niste produse pentru castigatoare,iar cand voi posta poza cu ele voi da start concursului.

Un comentariu: