marți, 16 noiembrie 2010

Demmers Teehaus

    Gasiti acest "magazin" in Iulius Mall Cluj-Napoca (cum mergeti spre Auchan).Se vand ceaiuri,puteti degusta ceai de sezon si totodata puteati cumpara "accesorii" pentru ceai,biscuiti,ravase,etc.
     Au o gama foarte larga de ceaiuri.De la unele foarte aromate care contin vanilie,scortisoara,etc. la altele light.Eu momentan am ceaiul numit Sunt of the East,care este un amestec de ceai verde cu petale de flori,bucati de coaja de portocala si uleiuri naturale exotice.
     Puteti merge sa cereti sa mirositi "n" recipiente pentru ca vanzatorii sunt foarte amabili si rabdatori.
     Ceaiul se vinde vrac,preturile variaza,dar majoritatea sunt 17-18 RON/100 gr.

3 comentarii:

  1. Da...au de toate, doar de pepene nu :(( Cand am fost si am intrebat tin minte ca mi-a tras o fata femeia de acolo de zici ca am intrebat daca au bombe..
    De azi sunt happy, ca am gasit un stand in real la Sibiu cu ceaiuri care mai de care...siiiiiii saptamana viitoare aduc de pepene! De abia astept.
    Sunt bautoare inraita de ceaiuri, chiar acum il beau pe cel de-al 5lea pe ziua de azi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am auzit de ceai cu aroma de pepene :D:D:Dpare interesant

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am baut in Germania anul trecut si am cautat atunci peste tot si nu era :( de atunci sunt un pic obsessed =))

    RăspundețiȘtergere