luni, 1 noiembrie 2010

   In primul rand va rog sa scuzati carticica care se vede,dar meditez un baietel de clasa a V-a la matematica si chiar inainte sa fac poza am terminat ora cu el si nu mi-a trecut prin cap sa scot cartea din peisaj.
   ............................................................................
   Am primit aceasta paleta de la o prietena.Nu m-am gandit sa ii fac poza si inchisa,iar acum la bec nu ies pozele nici cum.Are un aspect dragut,girlie.
   Despre farduri nu pot spune foarte multe.Nu ofera o gama prea larga de culori,unele sunt aproape identice,dar totusi am incercat sa aplic o baza alba si asa arata bine.Cel mai mult am folosit nuantele maronii si albul pentru highlight.
   E draguta paleta si o folosesc destul de des,dar totusi raman la fardurile mai bune calitativ,deoarece consider ca mai bine dau 40 de lei pe un fard mono care rezista foarte bine si are o nuanta frumoasa,decat 30 de lei pe un trio care desi arata bine,nu rezista mai mult de 2 ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu