joi, 4 noiembrie 2010

Funny but...

   Azi am fost la un film (nu asta e important) cu o prietena.In spatele nostru stateau doua fete,care nu aveau mai mult de 12-13 ani.Le voi numi X si Y.
   X ii zicea lui Y: Vrei sa mergem dupa film la Mc (Donald's)?
   Y (rade): Fi serioasa!Toti taranoii saraci merg acolo.Hai la Starbucks.
   X:Ok...dar mie nu imi plac chestiile de acolo...si parca ii asa, de doamne.
   Y:Ce ma disperi!Sa mor eu daca tu stii ce ii tare...de aia nu ai nici prieten.
   
   Si discutia a continuat.Acum stau si ma intreb:De ce de la aceasta varsta sa te crezi atat de cool si superior altora?De ce sa crezi ca la Mc mananca "taranoii saraci"?Eu la varsta lor cand mergeam la Mc(nu o faceam des,deoarece am avut norocul sa ma nasc intr-o familie in care se pune pret pe sanatatea corpului si m-au invat de mica ce e bine sa mananc si ce nu) eram foarte incantata de Happy Meal.
   Concluzie?Nu stiu ce credeti voi,dar eu cred ca fetele de 12-15 ani din zilele noastre cauta maturizarea cu disperare.

Un comentariu:

  1. ..but sad.te aprob.poate si mie imi era drag vreun baiat la 12 ani,dar nici nu concepeam sa fiu cu cineva.aveam atatia admiratori si totusi pana in clasa a9a nu am fost cu nimeni.interesant este ca eram constienta de ce mi se intampla,eu alegeam sa imi traiesc copilaria.fetele uita sa se distreze si se complica de la varste mici,pacat de ele

    RăspundețiȘtergere