joi, 25 noiembrie 2010

Produse pe care nu le voi mai folosi in viitor I

   Inca nu s-a inchis poll-ul din dreapta paginii,dar pentru ca acest titlu are si el un vot m-am gandit sa fac o postare legata de aceasta tema astazi,pentru ca maine nu voi avea atat de mult timp.Sa incep...azi va voi prezenta doar 3 produse,deci voi mai face asemenea postari.

   E o crema foarte hidratanta si are o textura foarte placuta...foarte cremoasa (ma intelegeti? :)) ),dar nu imi place ca lasa mana oarecum uleioasa dupa aplicare.O voi folosi pana cand o termin,dar nu o voi cumpara din nou.
   Imi provoaca matreata.

   Nu mi se pare ca unghiile mele s-au intarit.Si i-am dat nenumarate sanse,folosindu-l mult timp.

Aveti inca 4 ore la dispozitie pana la incheierea concursului!

Un comentariu:

  1. si mie pantene-ul mi-a facut matreata. o singura daca am folosit in urma cu vreo 2 ani.

    RăspundețiȘtergere