duminică, 21 noiembrie 2010

Random: Ornamente pentru Craciun

As vrea sa stiu daca a-ti vrea sa postez cateva ornamente pentru Craciun (coronite,ornamente pentru masa de Craciun,etc) facute de mine,pe care daca va plac si vreti, sa le cumparati.Intreb,deoarece am vazut ca pe un blog s-au postat niste cercelusi,foarte draguti de altfel,pe seama carora s-au facut cateva comentarii rautacioase si ne la locul lor.

Un comentariu:

  1. Mie mi-ar placea foarte mult:) Sa vad aceste ornamente.
    Apreciez intotdeauna munca depusa si chiar va admir pe toate care reusiti sa faceti chestii hand-made.
    Eu sunt o fire mai vulcanica:)) niciodata nu am rabdare sa finalizez o chestie.
    Cat despre comentariile rautacioase,nu stiu cine a spus asa ceva,dar le consider ne la locul lor,probabil provenind de la niste frustrati.
    P.S: imi place blogul tau:*
    Te pup,Dedeea

    RăspundețiȘtergere