sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Top 5 produse ale saptamanii

   Postarea aceasta trebuia sa o fac ieri,dar nu stiu ce s-a intamplat cu cablul de date al aparatului de nu mai pot descarca pozele.Speram ca pana azi sa isi revina dar...asta este.Voi "importa" imagini.

   Este un ser pentru varfuri despicate de la Avon,pe care nu il folosesc pentru "a lipi" aceste "despicaturi" pentru ca toate stim ca este imposibil,ci il folosesc pentru a imi hidrata varfurile parului.Pentru mine functioneaza! PRET: 9,9 lei
   Am vorbit despre acest scrub aici.Pur si simplu il ador! PRET: 80 lei



    Este un cream eyeliner de la Oriflame-Giordani Gold.Imi place textura care desi nu e atat de "cremoasa" cum pretind ei este in regula.Rezista de dimineata pana seara pe pleoape.Nu imi place ca are doar 4 gr si desi e mai scump decat cel de la ELF nu include pensula pentru aplicare. PRET: aproximativ 24 lei


    Rimelul BAD gal pe care l-am folosit toata saptamana.Imi place ca ofera volum si lungeste genele.Imi place si periuta.Nu stiu cat a costat pentru ca a fost cadou.


   Este parfumul Red Door de la Elizabeth Arden.Este un parfum foarte tare pe care eu nu il recomand pentru zi.La inceput mi se parea ca miroase a betisoare parfumate,dar acum sunt indragostita de el.Mi se pare ca e elegant si misterios. PRET: aproximativ 180 lei

P.S: Daca doriti un review pentru produsele prezentate va rog sa imi spuneti si il fac cu cea mai mare placere.
P.S 2: Nu uitati de concurs!

Un comentariu:

  1. si am folosit acum cativa ani serul de la avon. imi placea dar parca se termina prea repede

    RăspundețiȘtergere