luni, 15 noiembrie 2010

Minus -417 Dead Sea Cosmetics: Aromatic Body Peeling

   Este un scrub cu minerale din Marea Moarta,care mie personal imi place foarte foarte mult...defapt il ador si nu as renunta la el pentru nimic in lume.Eu il am pe cel cu aroma de kiwi si mango.Vine ambalat intr-o cutie de 450 de grame.
     Se foloseste de 2 ori pe saptamana pe intregul corp.Curata pielea de celulele moarte,o catifeleaza si hidrateaza datorita uleiului de migdale dulci,ulei care se foloseste si in lotiunile pentru bebelusi.
     Imi lasa pielea incredibil de fina si de hidratata...nu am nevoie de lotiuni pentru corp cam doua zile dupa folosire.Mirosul persista cateva ore bune pe corp ceea ce e un mare plus.
     Ce nu imi place?Nu imi place senzatia de uleios pe care o simti in primele 10-15 secunde de la aplicare,dar tinand cont ca dispare atat de repede nici nu o mai bag in seama.
      Pret: 80 RON

P.S: Nu uitati de concurs! =]

Un comentariu:

  1. Oooooooo da ! Iubesc produsele minus-417. Exfoliantul asta m-a innebunit. Il am si pe cel de kiwi&mango si setul Ocean (ulei de dus, unt de corp si exfoliant). Love love love :)

    RăspundețiȘtergere