joi, 11 noiembrie 2010

Random

1.Am reusit sa iau cateva produse pentru concurs/giveaway (la care pana la urma ii voi da stratul doar saptamana viitoare)

2.Intrebare.....Imi poate recomanda cineva o firma cu farduri cat de cat naturale? Cele de la Yves Rocher sunt?

3.Mi-am cumparat un balsam de par de la firma -417 (ei zic ca produsele contin minerale din Marea Moarta si ca sunt in mare parte naturale).Am zis sa incerc ceva natural ca sa imi rezolv problema cu parul despre care am vorbit aici,iar daca nu da rezultate voi merge pe mana Iguanitzei sau a Ielei.

3 comentarii:

  1. Eu n-am incercat pana acum farduri "naturale", dar am inteles ca nu rezista prea mult (pe piele), depinde. De exemplu, poti incerca Nvey Eco sau produse TANF.
    Uu, ce curioasa m-ai facut cu giveaway-ul! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu imi cumpar produse de corp de la -417 si sunt super incatntata,n-am vazut nimic mai bun.Sunt curioasa daca si produsele de par sunt la fel de bune,sa faci un review:)
    Si ai un tag pe blogul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele Yves Rocher contin doua linguri de plantute (uneori bio) intr-un cazan de chimicale.
    Farduri naturale sunt la Nvey Eco, sau din acelea minerale de pe TANF si alte site-uri asemanatoare.

    RăspundețiȘtergere